The Growing of Fruit

So I say, live by the Spirit, and you will not gratify the desires of the sinful nature. For the sinful nature desires what is contrary to the Spirit, and the Spirit what is contrary to the sinful nature. They are in conflict with each other, so that you do not do what you want. But if you are led by the Spirit, you are not under law.
Galatians 5:16-18

Friday, July 3, 2009

最特别的存在

天很蓝 风吹着白衬衫

快乐也像涨满风的帆Oh

抱着你 感觉那么自然

不必客气你随时可以去依赖

爱上谁 不是一种交换

我心甘情愿这样守护你

你不用还

最特别的存在

你值得我等待

一颗心就这样被你

一点一点佔满

爱这个字说了就不会改

不会有谁可以取代

最特别的存在

你让我走不开

幸福就算需要时间

也是理所当然

像这样 靠着我

不管你明白不明白

我已确定了答案

天很蓝 风吹着白衬衫

快乐也像涨满风的帆Oh

抱着你 感觉那么自然

不必客气你随时可以去依赖

爱上谁 不是一种交换

我心甘情愿这样守护你

你不用还

最特别的存在

你值得我等待

一颗心就这样被你

一点一点佔满

爱这个字说了就不会改

不会有谁可以取代

最特别的存在

你让我走不开

幸福就算需要时间

也是理所当然

像这样 靠着我

不管你明白不明白

我已确定了答案

最特别的存在

你值得我等待

一颗心就这样被你

一点一点佔满

爱这个字说了就不会改

不会有谁可以取代

最特别的存在

你让我走不开

幸福就算需要时间

也是理所当然

像这样 靠着我

不管你明白不明白

我已确定了答案

最特别的存在

No comments:

Squall and Rinoa

Squall and Rinoa

Cartoon of Squall and Rinoa

Cartoon of Squall and Rinoa

Blog Archive